De allerlaatste voor de gewestelijke reserven. Na de locatiewissel, de buren van Rumbeke op bezoek voor de derby. De Ruiter was baas en creëerde veel kansen. Na een ongelukkige tussenkomst van Bekaert konden de bezoekers op voorsprong komen van op de stip. Na de rust zelfde spelbeeld maar nu wel meteen loon naar werken. Alvoet met de afwerking, 1-1. Erop en erover. Demey van op de stip en opnieuw Alvoet zorgden voor de 1-3 voorsprong. Rumbeke kon nog milderen met het mooiste doelpunt van de ochtend. 2-3. Daarmee sluit KSV hun zevende en afscheidsjaar af met een vierde plaats in het eindklassement.
Zaterdag gaan ze nog voor een allerlaatste keer samen knallen op hun feestdag!!!
Crisp Responsive HTML Retina Ready Bootstrap Goodness